Gwarancje

Drodzy Klienci,

sprzedawane przez telefony posiadają gwarancję producenta, więc najłatwiej dla Państwa jest odwiedzić serwis producenta danego telefonu. Listę serwisów można znaleźć w google.pl


Jeśli chcecie Państwo abyśmy my odnaleźli dla Państwa najbliższy serwis prosimy o zapytanie na mail: sklep@komoorki.pl

Jeśli wyrażą Państwo wolę przesłąnia telefonu do nas bardzo prosimy aby
przedmiot gwarancji wysłać (na koszt własny, my odsyłamy na nasz koszt) na adres:


komoorki.pl - gwarancje

ul. Lea 116/89

30-133 Kraków




Kilka ważnych spraw dotyczących gwarancji:

Prosimy nie wysyłać:

-paragonu tylko jego kopie (xero),

-akcesoriów typu karty pamięci, karty sim, etui.

Prosimy przysłać:

- przedmiot gwarancji

- opis usterki oraz dane do odsyłki telefonu do Państwa wraz z numerem telefonu
(w dowolnej formie pisemnej)


- w/w wymienione xero paragonu/faktury

- Można ale nie trzeba - oryginalne pudełko

- Kartę gwarancyjną (jeśli była dołączona)





Wszelkie informacje na temat przebiegu gwarancji prosimy kierować na numer

799 89 16 26 w godzinach 10.00-16.00


KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PISMA SAMSUNGA PT.
"AKCEPTACJA WYMIANY NIENAPRAWIALNEGO URZĄDZENIA"

SZANOWNI KLIENCI, INFORMUJEMY, ŻE NASZA FIRMA NIE UCZESTNICZY W TZW AUTORYZOWANYM ŁAŃCUCHU DOSTAW I NIE WYRAŻAMY ZGODY NA ROZWIĄZANIE PROBLEMU W SPOSÓB JAKI OKREŚLA SAMSUNG. JEDNOCZEŚNIE NIE UCHYLAMY SIĘ OD OBOWIĄZKU NAPRAWY/WYMIANY URZĄDZENIA. WADLIWE URZĄDZENIE NALEŻY ODESŁAĆ DO NAS Z KOMPLETEM DOKUMENTÓW I WADA ZOSTANIE USUNIĘTA LUB SPRZĘT WYMIENIONY NA NOWY.

Dziękujemy i pozdrawiamy

Dział serwisu komoorki.pl

Copyright 2015 komoorki.pl
Realizacja: Semarch - marketing internetowy
Sklep internetowy Shoper.pl