FAQ

Poniżej odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Jaki dokument zakupu wystawiacie?

Dowodem zakupu jaki wystawiamy to faktura VAT 23% imienna lub na wskazaną firmę, wystawianą przez naszą Polską firmę.

NIE wystawiamy faktur VAT-marża!

Czy sprzedajecie na raty?

Tak, oczywiście. Raty w naszym sklepie obsługuje serwis: platformaratalna.pl

Na ich stronie możecie Państwo skorzystać z kalkulatora ratalnego oraz wypełnić wniosek.

Czy oferowane przez Wasz sklep, komórki posiadają simlocka i polskie menu?

100% telefonów ma polskie Menu i jest bez simlocka.

Jeśli jest inaczej, szczegółowo to opisujemy w karcie produktu.

Czy oferowany przez Wasz sklep, towar jest nowy?

Tak wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie są nowe, nie używane.

Czy mogę zwrócić zakupiony w komoorki.pl towar?

Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271)

Towar wraz z oryginałem dowodu zakupu należy odesłać na adres firmy (po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym z przedstawicielem naszej firmy (sklep@komoorki.pl) na adres:

Mobilstate sp. z o.o.

ul. Lea 116/89, 30-133 Kraków

Po zwrocie towaru wystawiana jest dla Państwa korekta faktury VAT i przesyłana pocztą elektroniczną.

Kopie korekty należy podpisać i odesłać zwrotnie (wystarczy skan) wraz z danymi do wykonania przelewu. Dopiero po dopełnieniu wszystkich formalności firma mobilstate sp. z o.o. wykonuje przelew zwrotny lub wysyła pieniądze przekazem pocztowym (w tym wypadku kwota zostaje pomniejszona o opłatę pocztową).

W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłek pokrywa klient.

Nie jestem konsumentem, robiłem zakup na firmę czy mogę zwrócić zakupiony w komoorki.pl towar?

Tak, przyjmujemy zwroty towarów od firm. TOWAR MUSI BYĆ NIEUŻYWANY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY

Towar wraz z oryginałem dowodu zakupu należy odesłać na adres firmy (po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym z przedstawicielem naszej firmy (sklep@komoorki.pl) na adres:

Mobilstate sp. z o.o.

ul. Lea 116/89, 30-133 Kraków

Po zwrocie towaru wystawiana jest dla Państwa korekta faktury VAT i przesyłana pocztą elektroniczną.

Kopie korekty należy podpisać i odesłać zwrotnie (wystarczy skan) wraz z danymi do wykonania przelewu. Dopiero po dopełnieniu wszystkich formalności firma mobilstate sp. z o.o. wykonuje przelew zwrotny lub wysyła pieniądze przekazem pocztowym (w tym wypadku kwota zostaje pomniejszona o opłatę pocztową).

W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłek pokrywa klient.

W jakim czasie od momentu zamówienia otrzymam towar?

Produkty wysyłamy najczęściej w ciągu 24-48h od momentu przyjęcia zamówienia.

Każdy krok od momentu przyjęcia zlecenia do realizacji aż do jego wysyłki jest potwierdzany mailem.

Dajemy Państwu pełną swobodę w wyborze formy zapłaty. Możecie Państwo zapłacić przelewem na jedno z naszych kont lub za pobraniem kurierowi .

Jak mogę zapłacić za zamówiony towar?

Dajemy Państwu pełną swobodę w wyborze formy zapłaty. Możecie Państwo zapłacić przelewem na jedno z naszych kont lub za pobraniem kurierowi .


Jak złożyć zamówienie?

Kliknij "do koszyka" przy wybranym produkcie

Wybierz formę dostawy kurierem (za pobraniem lub bez),płatność ustawi się automatycznie!

Wypełnij tabelki formularza zamówieniowego danymi

Zatwierdź zamówienie i sprawdź skrzynkę mailową

Kiedy sprawdzacie czy pieniądze z płatności przelewem są zaksięgowane na Waszym koncie?

Prowadzimy konto firmowe w Alior Banku.

Przelewy przychodzące księgowane sa w 3 sesjach:

ok godziny 11.00, 15.00 oraz 18.00.

Oprócz tego staramy się sprawdzać konto na bieżąco.

Copyright 2015 komoorki.pl
Realizacja: Semarch - marketing internetowy
Sklep internetowy Shoper.pl